איך לערוך אירועים קטנים בשרון ולשמור על התקציב?

אירועים קטנים בשרון מבוקשים מאוד ולכן מהווים אתגר לזוגות ומשפחות שמבקשות לקיים אירועים עם מסגרת תקציבית הדוקה. עם זאת, עריכת אירוע קטן בשרון אפשרית גם תוך שמירה על התקציב ואפשר לעשות זאת במספר צעדים פשוטים אותם נפרט ממש עוד מעט.
young-couple-drinking-cocktail-at-party

מביני עניין יודעים שאין כמו אירועים קטנים בשרון, חבל ארץ שנהנה מכל היתרונות. מזג האוויר באזור השרון נוח ברוב ימות השנה – לא חם ולח מדי בקיץ כמו במרכז או בדרום ולא קר מדי בחורף כמו בצפון. גם מבחינה גיאוגרפית – מרבית הישובים, אולמות וגני האירועים בשרון נמצאים בטווח של שעה נסיעה גם מהמרכז וגם מהצפון, כך שהוא נגיש לאורחים מרוב רחבי הארץ.

אירועים קטנים בשרון עם תקציב מאוזן במספר צעדים פשוטים

עריכת אירועים קטנים בשרון – חגיגיים ומרגשים, לא חייבת להיות כרוכה בשבירת חסכונות, כמו שאולי מקובל לחשוב. אפילו שמדובר באזור מאוד מבוקש, עדיין קיימות מספר דרכים לחסוך בהוצאות:

  1. אירועים קטנים מומלץ לערוך במקומות המיועדים לכך, כמו אולמות וגני אירועים קטנים המיועדים לקהלים של 150- 200 איש ולא לשבור את הראש ולהתחייב למספר מוזמנים שלא תואם את האירוע. כמו שיש גני אירועים המתאימים ל-500 מוזמנים ויותר ( ובהתאם מתומחרות גם המנות), כך ניתן למצוא גני אירועים ואולמות ייעודיים למספר מוזמנים קטן יותר, שם מתמחרים את המנות בהתאם.
  2. אופציה נוספת לשמירה על מסגרת תקציב היא לערוך את האירוע ב- Off Season, מחוץ לעונת האירועים הבוערת – כך לדוגמא, אירוע בחורף יצריך פחות משאבים מאשר אירוע בסתיו. בייחוד שברוב הימים, החורף בישראל שמשי ונעים, עריכת אירועים קטנים בשרון דווקא בחורף תהיה גם משתלמת יותר וגם עם מזג אוויר נוח יותר (בייחוד עם זוכרים את הלחות והחום של הקיץ).
  3. המלצה אחרונה שתעזור לקוראי וקוראות המאמר לשמור על התקציב, גם אם הם מעוניינים לערוך אירוע קטן בשרון, שהוא באמת האזור המועדף בארץ לאירועים ושמחות, היא בלי להתבייש, פשוט להתמקח. ניהול מו"מ אסרטיבי על מחירי המנות, האקסטרות וכיו"ב הוא שלב הכרחי עבור מי ששואפים לצמצמם עלויות.

אירועים קטנים בשרון במסגרת תקציבית – זה אפשרי וקל

זוגות ומשפחות שמעוניינות לערוך את האירוע שלהן בשרון, יכולים לעשות זאת גם תוך שמירה על הכיס. כל מה שנחוץ הם קצת גמישות מחשבתית, יצירתיות ונחישות!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

באותו נושא...